Twilight - Alkonyat idézetek
Kedveseim! Komikat írjatok ezerrel, mert én abból tanulok! Ha ti nem vagytok hajlandóak írni én se fogok! És ez tényleg így lesz! Nem vicc!!!!!!!!!!

















Emma és Mark

Emma és Mark

2010. január 18., hétfő

Kezdés!:-)

Eljött az ideje, hogy felkerüljön az első fejezet. Elég sokáig tartott a leírása. Könnyebb lenne egy titkárnővel dolgozni. Nekem csak beszélnem kellene. Abban viszont nagyon jó vagyok, sőt profi vagyok. Állandóan csak beszélek. Egyeseket zavar, a legtöbb barátomat viszont nem és ez a fontos!! Meg szeretném köszönni EGYIK LEGJOBB BARÁTNŐMNEK, Bettinek, hogy segített a cím kiválasztásában. Remélem jót választottunk. Nekünk tetszik. A frissítést illetően lenne pár közölni valóm. A második fejezetet még csak most kezdtem el összerakosgatni. Valószínűleg jövő héten lesz a folytatás. Mivel majd ti is láthatjátok, hogy elég hosszúra sikerednek. A frissítést előre jelezni fogom az oldalon. Egyszer-kétszer az is elő fordulhat, hogy egy fejezetet több részre tagolom, hogy minél gyorsabb legyen a frissítés. A kommentárokat ne sajnáljátok tőlem. Én is abból fogok tanulni. Ha bármi észrevételetek van, nyugodtan szóljatok! Betti a közeljövőben is számítók a helyesírói tudásodra. Nagy szükségem lesz rá!

Nincsenek megjegyzések:

Twilight - Alkonyat idézetek
Twilight - Alkonyat idézetek