Twilight - Alkonyat idézetek
Kedveseim! Komikat írjatok ezerrel, mert én abból tanulok! Ha ti nem vagytok hajlandóak írni én se fogok! És ez tényleg így lesz! Nem vicc!!!!!!!!!!

















Emma és Mark

Emma és Mark

2010. augusztus 12., csütörtök

Az első díjam!

Megkaptam életem első díját. Jézusom! Ez nagyon jól esik! Azta! http://irnijoo.blogspot.com/ helyről kaptam. Most szeretném megköszönni Launak ezt a csodás díjat. Örülök, hogy rám is gondolt! Aki a díjat kapja, annak el kell mondania magáról 7 dolgot:
1. Régóta dolgozom már ezen a regényen, de valamiért sose állt össze.
2. Az írói ötlet a Twilight saga elolvasása után kezdett igazán érdekelni!
3. Ha a regényről van szó, akkor teljesen maximalista vagyok.
4. Ha nagy leszek újságíró(vagy író) vagy vegyész szeretnék lenni! Az eredeti terv végül is a vegyész, mert már annak tanulok. De még minden változhat! :D
5. Régóta keresem az igaz barátot. Azt, aki tényleg a legjobb, bár van egy-két igaz barátom, de az nem olyan.
6. A regényem főszereplőit próbáltam úgy kialakítani, hogy egyediek legyenek. Nem szeretnék koppintani!
7. Engem a kommentek éltetnek, szóval ne sajnáljátok tőlem! XD  

Én ezekre a blogokra küldöm tovább:

Nincsenek megjegyzések:

Twilight - Alkonyat idézetek
Twilight - Alkonyat idézetek