Twilight - Alkonyat idézetek
Kedveseim! Komikat írjatok ezerrel, mert én abból tanulok! Ha ti nem vagytok hajlandóak írni én se fogok! És ez tényleg így lesz! Nem vicc!!!!!!!!!!

















Emma és Mark

Emma és Mark

2011. január 2., vasárnap

Sajnálom! :(

Sziasztok!
Sajnálom, de mostanában nem lesz friss rész a regényből. Egy hiba során törlödött az egész regényem, így kell még egy kis idő amíg feldolgozom a "tragédiát". Már azon is gondolkodtam, hogy befejezem a blogomat! Annyira kevesen olvasnak, nem láttam az értelmet benne, hogy folytassam. Ezért kérném a ti véleményeteket! Folytassam a regényemet? Kérlek segítsetek nekem. Ha nem támogattok, akkor már biztos, hogy nem írom. Szeretnétek tovább olvasni? Ha igen, akkor írjatok komit! Ez a regény már 2 éve írodik, és talán rajtatok múlik, hogy tovább folytatom-e. Kérlek titeket!

LüLüKe

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mindenképp folytasd :)
Ha nem blogon akkor csak magadnak, de semmiképp se hagyd abba.
Jól írsz, mért ne használnád ki? :))
Pusz
Lau

Névtelen írta...

Ne merészeld abba hagyni, különben... dühbe jövünk:)
Folytasd, én mindig hozzászólok, ne törődj másokkal; gyerünk csak, tesség folytatni! Nagyon jó, várom a folytatást!
Ági

Névtelen írta...

Folytasd! Nem az a kihívás, hogy elkezdj egy regényt, és legyen ötleted, hanem, hogy befejezd, még akkor is, ha megakadsz!:)

diana írta...

Egyszer egy blogíró azt mondta nekem, hogy nem az számít, hogy hányan olvasnak, hanem az, hogy azok, akik olvasnak mennyire szeretnek téged!
Én is hányszor elgondolkoztam már rajta, hogy abbahagyom... még annak ellenére is, hogy egy csomó rendszeres olvasóm van, kevés kommentem érkezik...
Szerintem folytasd, hírdess sokat és szeresd az olvasóid!:)
Ha szeretnéd, kiteszlek az oldalamra és reklámozlak één is:)
Kukkants be, aztán írj, hogy mi legyen:)
Üdv:
diana:)
www.vegtelenvalasztas.blogspot.com

Névtelen írta...

Folytasd, folytasd! :)
Ha már elkezdted ne hagyd abba... :)
És tényleg... sokszor van, hogy az ember kevés kommentet kap, de aki adja az nagyon szereti a történetedet és elszomorítja, ha abba hagyod. Ahogy engem is elszomorítana. :(
Nem kell a világ összes emberének írnod, csak annak aki olvassa.
És én büszkén kijelenthetem, hogy olvasom! :)
Szóval kérlek folytasd!

Twilight - Alkonyat idézetek
Twilight - Alkonyat idézetek