Twilight - Alkonyat idézetek
Kedveseim! Komikat írjatok ezerrel, mert én abból tanulok! Ha ti nem vagytok hajlandóak írni én se fogok! És ez tényleg így lesz! Nem vicc!!!!!!!!!!

















Emma és Mark

Emma és Mark

2011. július 28., csütörtök

Szponzor!

Rövid séta után már a bár ajtajában álltunk. Szembe fordultam Markkal és mélyen a szemébe néztem.


- Ne veszekedjünk!- mondtuk egyszerre. Elnevettük magunkat, még a legdrámaiabb résznél is nevetünk.

- Nem szeretnék ma este a jövőről beszélni!- suttogtam.

- Nem erőltettem többet ezt a témát. Bízok benned, ha majd eljön az idő, tudom, hogy helyesen fogsz dönteni. – válaszolt. Nem feleltem semmit, csak szorosan megöleltem. Mark olyan érzéseket ébreszt bennem, amit már nagyon régen nem éreztem. Egy pillanatra még a régészetet is háttérbe helyeztem, de tényleg csak egy pillanatra. Tudom, hogy mit várok az élettől, nem hagyom eltékozolni a sajátomat. Amikor kinyílt előttem az ajtó, újra megcsapott az a jól ismert illat kavalkád. Minden kedvenc illatom kiáramlott a helységből, mind egy helyen volt. A szobám után ez volt a második kedvenc helyem. Ed bácsi bárja. Ez egy másik világ volt. A nyugalom távolról is elkerülte. Hangzavar volt bent és mindenki jól érezte magát. A kanári sárga falak az idő múlásával elvesztették gyönyörű színűket. Befedte őket a mértéktelen cigaretta füst és más egyéb ronda dolog. Ed bácsi a festés helyett inkább fényképekkel és trófeákkal próbálta elfedni a falat.

- Emma! – kiabálta túl a hangzavart bácsikám. Integetve ugrált a bárpult mellett. Már messziről sütött róla, hogy nagyon izgult a szponzor miatt. Egy új, narancssárga ing volt rajta, amihez egy fekete farmert húzott. A két szín merőben eltért egymástól, de Ed bácsin nagyszerűen mutatott. Jól nézett ki, mint mindig. Ed fiatalos, jó képű férfi volt. A saját korosztályából bármelyik nőt megkaphatta volna, ez egészen biztos. Gyorsan átvágtunk az asztalok között. Mark végig szorította a kezemet. Ed éppen egy korsót töltött meg sörrel, amikor odaértünk hozzá.

- Áh, végre itt vagytok! Mark, örülök, hogy újra látlak! Emma siess, mindjárt itt van a fickó!- adta ki az utasításait. De közben a korsóból folyt ki a sör, szitkozódva rakta le.

- Ed bácsi az inged is olyan lett!- mondtam szomorúan.

- A francba! De semmi pánik, a biztonság kedvéért vettem még egy inget. Bent van az irodámban, megyek és felveszem! Fiam!- fordult Mark felé.

- Igen?- kérdezte rémülten.

- Tudsz sört csapolni?- kérdezte szórakozottan Ed. Már nem is figyelt oda Markra. A sört törölte fel a pultról.

- Nem hiszem, hogy menne….

- Nagyszerű! Felvettelek!- mosolygott Ed, valószínűleg nem is hallotta mit mondott Mark. Sietve indult el az irodája felé.

- Igen is, uram!- felelte mosolyogva Mark.

- Kérek szépen egy Martinit!- támaszkodtam neki a pultnak, miközben ő belépett mögé és felvette a kötényt.

- Jéggel?- kérdezte azzal a fura akcentusával.

- Inkább egy narancslét!- válaszoltam nevetve.

- Igen is hölgyem!- felelte és látványosan kezdett el kutatni a gyümölcslé után.

- A pult alatt van egy hűtőszekrény, ott van bent minden pia. – segítettem neki mosolyogva.

- Gondolhattam volna!- morogott, nem tudtam, hogy viccel vagy csak szórakozik. Mark eltűnt a pult mögött. Pár perc válogatás után végül sikerült megtalálnia.

- Emma! Jó téged újra látni!- ölelt át valaki hátulról. Mosolyogva fordultam az idegen felé.

- Jimmy? Úristen! Ezer éve nem láttalak!- öleltem át a férfit. Régi barát, aki az egyetem miatt ritkán járt haza. Sose voltunk nagy cimborák, de jó fej. Régen még Alisonnak csapta a szelet, de Conor időben leállította.

- Tavaly karácsonykor a korcsolya pályán!- mosolygott töretlenül. Napsütötte bőre és hófehér fogai nagyon vonzóvá tették. Izmos felsőteste pedig csak fokozta a látványt.

- Mi újság Miamiban?- kíváncsiskodtam.

- Semmi különös! Az utolsó év mindig húzós az egyetemen. A nap nagy részében csak tanulok.

- Hát itt se jobb a helyzet! Érettségi para!

- Nagyon jól nézel ki, napról napra gyönyörűbb leszel!- bókolt kedvesen.

- Hello!- bukkant elő Mark a pult alól.

- Oh… Jimmy! Ő a barátom, Mark!- mondtam. Éreztem, ahogy a vér az arcomba tolul. Teljesen megfeledkeztem Markról.

- Hello, Jimmy vagyok! Egy régi jó barát.

- Én meg Mark, az új jó barát!- gúnyolódott fog csikorgatva.

- Te vagy a pultos? Egy sört majd passzolj ki nekem!- vigyorgott rá Jimmy. Láttam, ahogy Mark szemében felcsillan a harag első szikrája. A kezében egy citrom facsarót szorongatott. Ebben a percben mondtam imát, hogy Ed bácsi nem a konyhára osztotta be Markot.

- Emma? Csatlakozol hozzám?- kérdezte hülyén vigyorogva. Már nem is volt olyan vonzó.

- Bocsi, de Marknak segítek. Fél óra múlva meg már kezdődik a műszakom!

- Hát akkor majd máskor!

- Talán! Szia!- búcsúztam el tőle. Mark még mindig azt a hülye facsarót szorongatta és furcsa fejet vágott.

- Mit erőlködsz ennyire?- kérdeztem nevetve.

- Legszívesebben kifacsarnám a fejét! Flörtölt veled!- motyogta dühösen.

- Ez nem számított flörtnek!

- Remélem is! Mert én….

- Megkaphatnám már az italomat?- kérdeztem gúnyosan.

- Tessék!- csúsztatta elém morcosan. Olyan képet vágott, mint amikor egy kis fiútól elveszik a nyalókáját. Nem sokáig bírtam ki nevetés nélkül.

- Nagyon vicces! Tényleg!- morogta. Válasz helyett inkább kivittem Jimmynek a sört. Mark csúnyán nézett rám, amikor visszaértem. Már épp visszavágni készültem neki, amikor….

- Elnézést!- lépett oda egy középkorú, szőke hajú nő. Egy szürke, hétköznapi kosztümöt viselt, de a cipője egyszerűen fantasztikus volt.

- Mit parancsol?- kérdezte Mark, talán egy kicsit túl is játszotta a szerepét.

- Van itallap?- kérdezte némi töprengés után a nő.

- Persze! Itt van!- nyújtottam felé, mivel láttam, hogy Mark tehetetlenül néz rám. Fogalma se volt mit kell csinálni.

- Karibi alkony? Az meg mi?- nézett Markra kérdőn. Szegény fiú, egy izzadságcsepp folyt végig az arcán. Ő is épp annyira volt tisztában vele, mint a nő. Mosolyognom kellett rajta, annyira kétségbeesett.

- Majd inkább én átveszem!- ugrottam be mellé. Kissé félre toltam, hogy szembe álljak a nővel.

- A karibi alkony egy isteni gyümölcslé, egy kis vodkával megszédítve.

- Tökéletes lesz!- felelte nevetve. Hallottam Mark hatalmas sóhaját.

- A bár tulajdonost merre találom?- kérdezte a nő, miközben az italt készítettem. Profi voltam már benne, nyáron egy hónapra Ed bácsi beállított a pult mögé. Én készítettem minden italt. A sörcsapolás is nagyon ment.

- Az irodájában van, de azonnal jön!- válaszoltam.

- Emma, drága! Mikor kapom meg a söröcskémet?- kiáltott oda Joe.

- Azonnal viszem!- ordítottam vissza. Jó volt ismét a nyüzsgés középpontjában állni.

- Azt már nem! Majd én! Emma drága most nem ér rá. – felelte gúnyosan Mark és kikapta a kezemből a korsót.

- Vigyázz, ki ne csöpögtesd!- szóltam utána nevetve.

- Nem árt neki!- fordult vissza. Ő is nevetett.

- Féltékeny?- nézett rám mindentudóan a nő.

- Kicsit túlzásba viszi!- feleltem. Elé raktam a koktélt és örömmel figyeltem, ahogy megforgatja a poharat. Egész szépen sikerült.

- Azt mondta, hogy egészen megváltoztál. Kicsit szőrösebb lett a kezed, de azért adott borravalót!- jött vissza Mark vigyorogva.

- Nagyon kedves tőle! Ezt akkor majd gyantára költöm!- mondtam nevetve, miközben kivettem a kezéből a pénzt.

- Emma! Miért vagy még mindig itt? Menj beénekelni. A szponzoros pasi minden percben itt lehet. – lépett ki az irodájából Ed bácsi. Sietve vetett egy pillantást a kosztümös nőre és már ment is volna tovább, de a nő elé lépett és kezet nyújtott neki.

- Noah Eriksen vagyok, a szponzoros pasi!- mutatkozott be mosolyogva.

- Úristen! Nagyon sajnálom! Én azt hittem….

- Sokan azt hiszik!- bólogatott Noah. Mi, Mark és én tátott szájjal hallgattuk a beszélgetést. Bennem se merült fel, hogy mit keresne itt egy nő így kiöltözve.

- Az itallap nagyon tetszik, egy piros pontot máris szerzett a bárjának!- folytatta és közben felém pillantott. Úgy láttam, mintha kacsintott volna.

- Hát ez fantasztikus. Megmutatom Önnek a legjobb asztalomat. – próbálkozott Ed, furcsa mosollyal a szája sarkában. Nagyon izgult és rettentően bánta a félreértést. A nulláról próbálta felhozni magát.

- Én inkább itt maradnék a bárpultnál. Ez a bájos, fiatal hölgy bizonyára készít nekem még egy ilyen remek koktélt.

- Sajnos nem vagyok pincérnő, én csak éneklek. De megígérem, hogy Mark narancslevével is meg lesz elégedve. Bár még kezdő, de az az egy nagyon megy neki. – viccelődtem.

- Repesve várom!- fordult Mark felé.

- Inkább majd én készítek egy koktélt. – ajánlotta fel Ed bácsi, miközben már vette is a kötényt.

- Ed! Maga csak üljön ide le mellém és élvezze a mai estét! Ne görcsöljön annyit, kérem!- mondta nevetve Noah. Megpaskolta a mellette álló bárszéket. A bácsikám kissé megilletődve, de engedett neki.

- Ügyes legyél!- fordultam Mark felé. Megpusziltam és már el is indultam a színpad felé. Leslie pont akkor lépett be, amikor én felvettem a mikrofont.

- Emma! Te már itt?- csodálkozott.

- Kicsit előbb jöttünk!

- Na és hol van Mark? Talán valami zavar van a zűrben?- kérdezte poénkodva.

- Nincs semmi gond! Ed beállította a pult mögé!- magyaráztam mosolyogva.

- „Üdv a családban” munka!- röhögött hangosan.

- Ne hülyülj már! Nem volt elég ember, csak azért!- magyarázkodtam. Szegény Mark, engem kísért el a munkába, erre őt is bevonták!

- Kezdjünk neki!- zárta le a témát. Hosszú este volt, három órán keresztül mulatattam a népet. Hulla fáradt voltam. Mosolyogva lépkedtem a pult felé. Mark sürgött-forgott, készítette az italokat. A műszak végére egészen belejött.

- Pincér!- szóltam oda neki nevetve. Észre se vett, annyira dolgozott.

- Emma!- kiáltott fel boldogan.

- Látom belejöttél!- dicsértem meg.

- Csodás voltál! Nagy sikered volt!- mondta és a pult vége felé biccentett a fejével. Ed bácsi és Noah ott ült, nagyon közel egymáshoz. Bizalmas beszélgetést folytattak.

- Leszerződik velünk?- kérdeztem csodálkozva.

- Igen! De ez nem csak neked köszönheti Ed. Nagyon összemelegedtek az este folyamán!- felelte sejtelmesen mosolyogva Mark.

- Ez csodás! Ed bácsi két legyet ütött egy csapásra!- vigyorogtam boldogan.

Még egy órán át beszélgettek. Én viszont egyre álmosabb lettem, a pultra fektettem a fejem és rövid időn belül elnyomott az álom. De nem pihenhettem túl sokat. Mark rövid időn belül felébresztett. Noah már a kabátját is felvette. Indulásra készen állt mellettünk.

- Nagyszerű munkát végeztél Emma! Gyönyörű hangod van! Ed büszke lehet rád!- mondta mosolyogva.

- Az is vagyok!- bólogatott.

- Mark! Egyszer talán te is belejössz! Gyakorolj többet!- viccelődött Noah, miközben kezet nyújtott neki.

- Kösz a tanácsot!

- További szép estét!- búcsúzott.

- Viszlát!- feleltük egyszerre Markkal.

- Majd én kikísérlek!- ajánlkozott Ed bácsi. Gyors léptekkel szelték keresztül a termet. Megvártam, amíg kiléptek az ajtón, majd odafordultam Markhoz.

- Tegezik egymást?- kérdeztem tátott szájjal.

- Amikor te elmentél, azonnal felajánlotta Noah!- felelte Mark.

- Ez csodálatos!- ujjongtam. Ed bácsi pár percen belül visszatért és fáradtan ült le mellém.

- Mark, kérhetek egy whiskyt?- kérdezte sóhajtozva.

- Tessék főnök!- csúsztatta oda neki az éltető nedűt. Azonnal felhajtotta és azonnal jelezte, hogy újra töltést kér.

- Elfáradtál?- kérdeztem viccelődve.

- Noahnak nagyon tetszett az előadásod, ezért megemelem a béredet!- mondta, nem is válaszolt a kérdésemre.

- Oh, köszönöm!

- Markot pedig felveszem utánpótlásnak! Ha nincs elég ember, akkor te ugrasz be. Jó?- fordult oda hozzá.

- Rendben főnök!- egyezett bele mosolyogva.

Nincsenek megjegyzések:

Twilight - Alkonyat idézetek
Twilight - Alkonyat idézetek