Twilight - Alkonyat idézetek
Kedveseim! Komikat írjatok ezerrel, mert én abból tanulok! Ha ti nem vagytok hajlandóak írni én se fogok! És ez tényleg így lesz! Nem vicc!!!!!!!!!!

















Emma és Mark

Emma és Mark

2012. augusztus 23., csütörtök

Liebster Award

Pár szót magamról:


1. 1994. 11. 14-én születtem.

2. Imádok a kádban olvasni, még akkor is, ha nincs víz benne.

3. A film nézés a másik hobbym az olvasás mellett.

4. Kicsit akaratos vagyok.

5. Nem szeretem a tömeget, rosszul leszek.

6. A szobám falát több száz poszter takarja.

7. Szeretem a rendet, kivéve a szobámban, ott kupinak kell lennie!

8. A szerelmi életem hasonlít Bella Swan-éhez, bármennyire is furcsán hangzik, de vámpírok nincsenek.

9. Zene nélkül nincs élet.

10. Van egy húgom, akinek feltett szándéka diliházba juttatni engem.

11. Életem legszebb pillanata az volt, amikor megkérték a kezemet!



Farkas Anita kérdezett tőlem, amiért nagyon hálás vagyok, sokat köszönhetek neki. Íme, a kérdések és a válaszok!



1.) Mit jelent számodra az írás?

2.) Melyik a kedvenc könyved, és miért?

3.) Bétázod-e valamelyik ismerősöd írását/írásait, és ha igen mi a véleményed róla ?

4.) Földünkön beköszöntött a Jégkorszak, és a világ összes országának kormánya felszólítja a lakosságot, hogy tüzeljen el mindent, ami éghető? Melyik az a könyv, amit inkább megfagynál, de nem hagynád, hogy a lángok martalékává váljon?

5.) Kitől vennél szívesen írás leckéket? (Lehet már nem élő író/írónő is.)

6.) Mióta van blogod, és milyen célt szolgál?

7. Tudnál élni olyan világban, ahol nincsenek könyvek?

8.) Van-e olyan tevékenység pl.: sport, amelynek végzése közben ihletet kapsz az íráshoz?

9.) Ha hatalmadban állna feltámasztani három művész embert (pl.: írót, költőt, énekest, festőt stb. ), kiket hoznál vissza az életbe?

10. Melyik ma is élő író és/vagy írónő regényeit filmesítenéd meg?

11.) Melyik az a könyv, amit a világ összes kincséért sem olvasnál el még egyszer?



1. Én úgy gondolom, hogy vannak írók, akik igazik. Ők azok, akik bármilyen témában, bármiről, bárhol tudnak jókat írni. Van egy másik csoport, akik csak azért írnak, hogy a belső ürességet kitöltsék. Ők csak addig tudnak működni, amíg valami nyomja a lelküket. Sajnos én is ebbe a csoportba tartozom. Nekem az írás egy megnyugtató tevékenység. Akkor írok, amikor nem érzem száz százalékosan boldognak magam!

2. A kedvencem Stephenie Meyer Burok című könyve. Egyszerűen elvarázsolt a történet és a karakterek viszonya.

3. Sajnos én már kiszálltam a mókuskerékből. Nem bétázok senkinek. Te a mai napig segítek, tanácsokat adok bárkinek, aki kéri.

4. Egyik könyvemet sem égetném el. Bár szerencsére sok tankönyvem van, szóval egy ideig nem fáznék :)

5. Én a mai napig kapok leckéket. A párom is írói körökben mozog, így van kitől tanulni. Sokat segít nekem.

6. 2008-ban döntöttem úgy, hogy készítek egy blogot. Persze ez már nem működik. Van azonban most 3. Sajnos nincs időm frissíteni őket, de rajta vagyok az ügyön :)

7. A könyvek nélkül nincs élet. A könyv a legjobb barátom. A történetek nélkül nem tudtam volna túlélni az életemben felbukkanó tragédiákat. Sokat segített már egy-két könyv a bánatos napokon.

8. Az első regényem ötlete biciklizés közben pattant ki a fejemből! :) Leginkább a zenehallgatás volt rám nagy hatással. Olyankor csodákra képes az elmém.

9. Hát ez érdekes kérdés… Nem is tudom! Talán Shakespeare lenne az egyik. A másik Maria Cozma lenne, mert szerintem ő is egy művész volt, ahogy bánt a labdával. Végül pedig szívesen látnám élőként Leonardo da Vinci –t.

10. Szurovecz Kitti és Benina regényeit szívesen nézném filmben, de természetesen a párom regényeit filmesíteném meg, ha tehetném.

11. Nem mondhatom, hogy nincs ilyen. Sajnos a kötelezők közül haragban vagyok egy-két regénnyel. Na meg persze ott van Stephfordy Mayo New Mona című paródiája. Nem tudtam végig olvasni.


Az én kérdéseim a 11 embernek:

1. Miért kezdtél el írni? Mi vezérelt?
2. Mi a kedvenc könyved?
3. Legtöbbször melyik tetszik neked jobban: a könyv vagy a megfilmesítése?
4. Van saját rituáléd amikor nekiállsz írni?
5. Olvasás közben van, hogy beleképzeled magad a történetbe?
6. Melyik az a téma, amiből kérdés nélkül olvasnál el könyveket?
7. Van olyan személy az életedben, aki inspirál írás közben?
8. Mi a legmagasabb cél az írás terén, amit kitűztél magadnak?
9. Volt már úgy, hogy képtelen voltál végig olvasni egy könyvet?
10. Ki lenne az az egy írő/írőnő, akitől tanácsot kérnél?
11. Ki a példaképed?


Nincsenek megjegyzések:

Twilight - Alkonyat idézetek
Twilight - Alkonyat idézetek